6 augusti

Jag vet, jag vet, jag vet att jag har varit jättedålig på att uppdatera min "nya" blogg, det va ju anledningen till att jag skaffade en ny för att jag skulle hålla den mer uppdaterad (a)
men iallafall igår träffade jag emelie, en tjej vi lärde känna på Kos, vi träffade i sthlm, tog en fika och kollade på bio. Vi såg fighting, den var ganska bra tycker jag, lite små seg ibland men bra! :) det var roligt att träffa emelie igen, senast vi träffades var första veckan på Kos! Våra samtal igår kretsade mest runt Kos (såklart) vem kunde tro något annat?! :D
Idag ska jag träffa min underbara vän Sara, jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar nog på något roligt :)
Hörs senare... 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0