inte var det så här jag trodde...

att det skulle se ut! jag trodde vi skulle komma bättre överens nu när du blivit äldre och mognare, att vi skulle skratta ikapp och att vi skulle kunna prata med varandra om precis ALLT men så ska det tydligen inte vara. Så fort vi försöker prata med varandra nu slutar det antingen med att vi skriker eller gråter eller skiljs osams. Jag vet att jag är din "idol" att det är mig du ser upp till men jag är inte alltid perfekt heller... Jag har försökt så gott jag kan att hjälpa dig med olika saker i livet men jag vet inte alltid om det har varit så bra! Jag vet inte hur mycket längre jag orkar ha det såhär, jag vet att jag har sagt att jag inte bryr mig men det är klart jag gör, du är ju en del av mig, min andra halva!

Kommentarer
Postat av: jossa

gulliga syster

2009-09-17 @ 13:37:36
URL: http://juuusefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0