min helg

fredag: dagen började med jobb mellan 11 och 19.30 sen åkte jag, sara och linda hem till linda för att slappa i några timmar innan vi skulle tillbaka till jobbet igen vid 23.00 för att jag skulle ha hand om natt-km. Dom kom runt 23.30 och skulle ha mackor, öl och kaffe, lite drygt att behöva åka tillbaka till jobbet så pass sent men det gick riktigt bra och snabbt :) sen åkte jag hem och sov, jag var en trött liten tjej :)
lördag: var uppe redan 07.00 för att öppna restaurangen 07.30 jobbade bara till 13.00 för sedan hade vi match mot Enskede som började 14.00 :) det var en måste match, men tyvärr slutade det med att Enskede vann med 0-1, ett riktigt för jäkligt mål som vi egentligen skulle ha kunnat undvika, men det gjorde vi ju självklart inte! Så nu är nästa match mot Bele-Barkaby borta en viktig viktig match... Efter matchen var det hem och duscha och färga håret och sedan åka till Linda för att förkröka innan vi drog till Corner och underbara gamla KC :D Behöver inte skriva mer om lördagen förutom att det blev lite för mycket... hihi! :)
söndag: började inte jobbet förrän 12.00, riktigt skönt att få sova, var RIKTIGT bakis! Kom till jobbet och hade riktig tur, det var en underbar skaldjurspasta som dagens tips, USCH jag kan ärligt säga att jag kräktes lite i munnen, haha! Efter jobbet bar det av till märsta för att äta bakis pizza med linda, sara, amme och mulle, det var jättegott och behövande :D drog sen hem till linda och somnade på en gång i soffan, trött tjej. pappa hämtade mig vid 22.00 och somnade på en gång på soffan när jag kom hem :D det var min helg, hoppas ni har haft det mysigt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0