min lediga dag

dagen började med att jag fick sova tills jag vaknade, det va ett tag sen nu... så jag gick upp runt halv tolv slappade en stund framför tvn innan jag orkade pallra mig iväg för att göra frukost, det blev dock enkelt när jag väl orkade dvs. rostade mackor med ost och juice till, mumma :) sen pratade jag och sara lite och vi bestömde oss för att åka in till stan och slappa lite och kolla lite i affärer det slutade med att jag kom hem med ett par nya jeans, ett linne, en kjol, en tjocktröja, strumpbyxor, en almanacka och en hårfärg och 800 kronor fattigare :O pallrade mig hem runt 5 för att göra mig iordning inför träning.. tränade i en och en halvtimme och blev sedan hämtad av pappa :) och nu sitter jag hemma och har precis läst sofias blogg och det ena inlägget är sååå roligt, det är de med henne och mig där min konstiga dröm står med, den om robinson crusoe, det är faktiskt sant jag drömde att han satt på våran balkong, jag fick till och med resa mig för att kolla att det inte var så att han satt där :O som tur va satt han INTE där! :D bilderna på mig och sofia när vi är valrossar eller vad vi nu är är så roliga och mitt bildspel jag har gjort är KLOCKRENT, haha! :D nej nu är det dags för mig att gå och sovilisova så god natt!




PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså, hahaha. så jävla klockren resa, guldtrion! :)



Puss <3

2009-09-09 @ 13:05:27
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0