söndag söndag söndag

dagen började med jobb mellan 07.15 och 13.15 sen var det dags att åka och spela match och skojja inte om jag var helt slut i benen efter helgens jobbande! Vi mötte Haninge och matchen slutade 0-0 och kan det finnas sämre domare än dom vi hade? jag skyller inte på dom, för det ska man inte göra, men ärligt talat dom var SÄMST! Just nu sitter jag på mitt rum och är helt slut, har kollat på män som hatar kvinnor; vilken bra film sen nu har jag laddat upp bilderna från Kos del 2 på facebook, så om ni vill se vad jag, Ahli och Sofia hade för oss, spana in min facebook! :D nu ska jag ta och sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon... igen. NATTI!

PUSS


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jobb kl.7.15 på en söndag?

Låter ju inte så bra... :P

2009-09-07 @ 02:11:37
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0